• česky
Slide 1

MČR - Hranice 2022

Slide 2

DSC_0153.JPG

Slide 3

DSC_0803.JPG

Slide 4

DSC_0132.JPG

Slide 5

DSC_0600.JPG

Slide 6

Všetulská hůlka - 1.místo

Slide 7

DSC_0179.JPG

Slide 8

DSC_0128.JPG

Slide 9

Mikado karviná - začátečníci

Slide 10

DSC_1322.JPG

Slide 11

Den dětí 2022

Slide 12

Daisy Cup 2020

Slide 13

O bohumínské srdce 2020

Slide 14

Letní soustředění 2019

Slide 15

Baby Andrianky.jpg

Slide 16

Baby Andrianky pompon 2019.jpg

Slide 17

Baby Andrianky baton starší 2019.jpg

Slide 18

Andrianky Ostrava.jpg

Slide 19

Andrianky Ostrava - Pohár moravské Ostravy 2019.jpg

Slide 20

Baby Andrianky

Slide 21

Finále Náchod 2018

Slide 22

Bystřická hůlka 2018

Slide 23

Finále Kladno 2018

Slide 24

Všetulská hůlka 2018

Slide 25

Kvalifikace Dolní Benešov 2018

Slide 26

Vánoční besídka 2017

Slide 27

Hranický pohár 2017

Slide 28

Letní soustředění 2017

Slide 29

Memoriál 2017

Slide 30

Finále Karvina 2017

Slide 31

Všetulská hůlka 2017

Slide 32

Kvalifikace Bystřice 2017

Slide 33

Kvalifikace Bystřice 2017

Slide 34

Rodičovský tým

Slide 35

Bystřická hůlka 2017

Slide 36

Bystřická hůlka 2017

Slide 37

Andrianky začátečníci 2017

Slide 38

Mistrovství světa 2016

Zápisy z valhého shromáždění


Valné shromáždění Andria, z.s.

Konané dne 4. 10. 2024

Program:
1. Zahájení

2. Informace o spolku Andria, z.s 

3. Členské příspěvky 

4. Finanční prostředky

5. Dodržujte

6. Tréninky + soustředění

7. Trička + mikiny

8. Kostýmy

9. Soutěže

10. Upozornění plateb ze střediska volného času

11. Výkonná rada

12. Rodičovský tým

13. Ostatní

1. Zahájení

Prezenční listina přiložená k originálu. Valné shromáždění je usnášeníschopné. Zápis z VS dostane každý rodič na nejbližším tréninku.

2. Informace o spolku Andria, z.s.

Na úvod se Bc. Šárka Vlčková zmínila o historii TK ANDRIA, což byla hlavně informace pro nové členy a připomenutí pro již stávající členy. TK ANDRIA bylo založeno v roce 2000 – je to nezisková organizace. Vznikla z důvodů možnosti působit jako samostatný subjekt a mít možnost žádat samostatně o finanční příspěvky. V roce 2016 došlo ke změně názvu sdružení na Andria, z.s. a změně stanov, které jsou k nalezení na našich webových stránkách. Předsedou spolku je paní Ing. Žaneta Balco.

Každý nový, ale i stávající člen klubu Andria, z.s. musí vyplnit klubovou přihlášku, kterou odevzdává zpět trenérce. Pro členy je používáno označení „Andrianky“ vzniklý odvozením z názvu spolku.

3. Členské příspěvky

Z příspěvků Andria se hradí členství ve sdružení mažoretek CMA, líčidla mažoretek, úpravy kostýmů, startovné, doprava atd. Členem spolku Andria se stává mažoretka, která vyplní přihlášku do klubu a platí členské příspěvky. Členský příspěvek je hrazený na účet klubu Andria, z.s. 2701079750/2010

Výše členských příspěvků a termíny úhrady:

od 1. 7. 2024 – 31. 12. 2024 (1.pololetí) – 400,- Kč/osobu/soutěžní; 300,-Kč/osobu/nesoutěžní

Termín úhrady členských příspěvků za 1. pololetí se stanovuje do 31. 10. 2024.

od 1. 1. 2025 – 30. 6. 2025 (2. pololetí) – 400,- Kč/osobu/soutěžní; 300,-Kč/osobu/nesoutěžní

Termín úhrady členských příspěvků za 2. pololetí se stanovuje do 15. 2. 2025.

V případě, že do klubu přijde nový člen v průběhu roku, musí uhradit členský příspěvek do 30. dnů od přijetí do skupiny.

Andria, z.s. má svůj transparentní účet 2701079750/2010, do kterého můžete kdykoliv nahlédnout. Odkaz na účet je k dispozici na našich webových stránkách. U plateb na účet uvádějte jméno dítěte a účel platby, do variabilního symbolu uvádějte datum narození dítěte.

Některé platby budeme potřebovat vybírat v hotovosti, např. když jedeme na „malou soutěž“, můžou být peníze v hotovosti vybírány v den soutěže. Přesné informace budou vždy k dispozici před soutěží na našich webových stránkách www.andrianky.cz

Prosím, nepleťte si platbu členských příspěvků s platbami za kroužek!

Členské příspěvky jsou placeny na účet klubu Andria, z.s., 2701079750/2010. Výše a termíny úhrady členských příspěvků jsou stanoveny valnou hromadu. Použití členských příspěvků je popsáno výše.

Platby za kroužek jsou hrazeny středisku volného času, kde naše tréninky probíhají. Výše těchto plateb a způsob úhrady a termín stanovuje středisko volného času.

4. Finanční prostředky

Vzhledem k tomu, že členské příspěvky zdaleka nemají šanci pokrýt všechny naše náklady, snažíme se každý rok získat nějaké finanční prostředky z dotací města, městské části, kraje, popřípadě Národní agentury sportu v závislosti na tom, zda jsou dotační programy vhodné pro náš klub vůbec vyhlášeny. V letošním roce se nám podařilo získat 134 604 Kč,- . Tímto velice děkujeme našim sponzorům.  

Statutární město Ostrava – 84 tis.

Obvod Ostrava Jih – 15. tis

Národní agentura sport – Můj klub – 35 604,-

Z dotací se letos pořídilo a uhradilo:

·         kostýmy hůlkové,

·         pojištění dětí a pojištění naší organizace,

·         pronájem ZŠ Košaře,

·         ubytování v Hradci Králové,

·         doprava autobusem na soutěže – Všetulská hůlka, Hradec Králové, Šumperk.

·         registrace do mažoretkové federace CMA (19tis.), kde se děvčata účastní soutěží na světové úrovni,

·         částečné startovné a další potřebné věci k účasti na soutěžích.

Nyní máme na účtě cca 28 tis., které budou ještě letos použity na zakoupení kostýmů, bot a dalších potřebných věci, bez kterých se nyní neobejdeme. Dále bude z těchto financí hrazeno školení našich trenérek, kde budou zdokonalovat práci s náčiním a technikou gymnastiky.

5. Dodržujte

Prosíme o omlouvání dětí z tréninku či ze soutěže v případě, že víte, že dítě nemůže dorazit. Případnou absenci dítěte na soutěžích hlaste s dostatečným předstihem, aby s tím trenérka počítala a mohla formaci na soutěž přizpůsobit. Ne dva dny před soutěží!!!  Těsně před soutěží je omluvena pouze nemoc. V případě opakovaných absencí na soutěži může trenérka rozhodnout o vyřazení dítěte ze soutěžní skupiny nebo zařazení dítěte mezi náhradníky. Omluvenky můžete zasílat např. sms na tel. 732 136 379, email: kolebalova.sarka@seznam.cz nebo andrianky@centrum.cz nebo na telefonní čísla trenérek uvedených na našich webových stránkách.

Navštěvujte pravidelně alespoň 1xtýdně naše webové stránky www.andrianky.cz z důvodu nových a aktualizovaných informací.  V týdnu před soutěží doporučujeme i několikrát za den. Jsou tam průběžně aktualizovány důležité informace k soutěžím (způsob dopravy na soutěž, místo a čas srazu před soutěží, přehled a způsob plateb atd.), přehled plateb obecně, fotky atd.

6.  Tréninky + soustředění

Na tréninky se požaduje, aby děvčata nosila boty (děvčata dostanou na tréninku dle domluvy), culíky, pití. Nenosit na tréninky jídlo. Vždy chodit aspoň 5 min před tréninkem.

Gymnastika – každý pátek - Vždy od 16:00 - 17:00 začátečníci - Cena 550,- Kč za pololetí. Od 17:00 – 18:00 pokročilí – cena 550,- Kč za pololetí. Hradí se hotově na tréninku osobně trenérkám. Gymnastika je povinná pro pomponová soutěžní děvčata. Dobrovolná pro ostatní J. Cena za gymnastiku je upravena speciální dohodou se střediskem, proto se musí hradit v hotovosti trenérce! Za gymnastiku neplaťte středisku volného času!

Tábor2.8.2025 - 8.8.2025. Cena 3 300,- Kč/osobu. Jedná se o stanový tábor na Bystřičce. Tábor je povinný pro soutěžní děvčata. Omluveni jsou pouze děvčata, která v době tábora budou nemocná.

Již několik let se potýkáme s tím, že se tábora z 30 dětí účastní třeba jen 10, což se pak velmi špatně finančně i organizačně dává dohromady. Pro organizátory tábora, kteří si v práci musí zařídit uvolnění, je malá účast dětí velké zklamání a výraz neúcty. Příprava na tábor jim zabere spoustu času a energie a už proto bychom si toho měli vážit a ocenit to minimálně účastí dítěte na této akci. Nikoho z vás samozřejmě nemůžeme nutit, ale účast na tomto táboře prohlubuje vztahy mezi dětmi a zlepšuje tím výsledky na soutěžích, a to je to, co bychom našim dětem rádi dopřáli co nejčastěji, a nejen proto tento tábor pořádáme. Proto to opravdu dobře zvažte a termín si zapište, organizátoři tábora se na všechny děti už teď moc těší

V případě, že by se dítě neúčastnilo daného tábora, nemusí být dítě vybráno v nadcházející sezoně do soutěžní skupiny. Tímto trenérky děkují za pochopení.

7. Trička + mikiny

Každé dítě má na soutěže své skupinové červené tričko. Cena triček je 250,- Kč. Tričko je dítěte. Nevrací se. Možnost zakoupení triček i pro rodiče – cena 250,- Kč.

Soutěžní děti, které budou jezdit na soutěže, dostanou klubové mikiny a legíny. 100,- Kč vratná záloha – HRADIT HOTOVĚ. Klubové oblečení se vrací v případě, že dítě již do mažoretek nebude docházet.

Upozorňuji, že v daném oblečení se jezdí pouze na soutěže, vystoupení atd.. Oblečení není určené pro běžné vycházky ven, na tréninky, do školy. V případě, že dítě má již malé boty, mikinu či legíny – přineste na trénink (vyprané, čisté), vyměníme.

8. Kostýmy

Každý člen (soutěžící i nesoutěžící!) musí mít svůj kostým! Jakmile dítě dostane domů svůj kostýmek, je podstatné – kostýmy se perou pouze ručně ve vlažné vodě, nežehlí se. Na soutěže, vystoupení budou mít kostýmy pověšeny ve vaku.

Kostýmy budou hrazeny formou půjčovného – 1ks kostýmu za 400,- Kč.

V případě nově šitých kostýmů bude cena půjčovného stanovena individuálně podle ceny pořízení. Tuto informaci se vždy dopředu dozvíte.

Všechny kostýmy, pompony jsou majetkem klubu Andria, z.s. proto, když dítě přestane navštěvovat náš kroužek, jste povinni vrátit kostýmy a ostatní věci zpět klubu.

9. Soutěže, vystoupení

Předběžné termíny soutěží jsou:

11. 12. 2024                Vánoční jolka – všichni soutěžní i nesoutěžní

1. 2. 2025                    Mikado Open – Karviná – dle dokončených sestav

22. 2. 2025                  Třebovický pohár – Ostrava – Všichni soutěžní

1. -2. 3. 2025              Olomouc - CMA – všichni soutěžní

8. 3. 2025                    Pohár Moravské Ostravy – všichni soutěžní

23. 3. 2025                  Tornádo – Ostrava – všichni soutěžní

12. 4. 2025                  O moravskou hvězdu – Šumperk – všichni soutěžní

7. 6. 2025                    Zlatý dukát – Šumperk – všichni soutěžní

Soutěže jsou jen orientační

Doprava dětí na soutěž + účast rodičů:

Doprava na soutěže bývá různá, někdy auty, někdy mhd, záleží na místě, kde se soutěž koná a kolik členů se soutěže účastní (ne na každou soutěž jezdí všichni). Všechny tyto informace jsou vždy k dispozici na našich webových stránkách a těsně před soutěží mnohdy i několikrát denně aktualizované, proto je nezbytné stránky pravidelně sledovat!

www.andrianky.cz v sekci „Informace“- „Vystoupení“

V případě dopravy auty využíváme solidárnosti těch, co auta mají, mají možnost děti na soutěž odvést, popřípadě vzít i dítko, které auto nemá k dispozici. Samozřejmě to není nikoho povinnost, nikoho k tomu nenutíme, ale předem děkujeme těm, co nám takto mohou pomoci. Proto při zveřejnění termínu soutěže, které se vaše dítko účastní, poprosíme ty z vás, kdo mají k dispozici auto a jeli by na soutěž, aby nás včas informovali, abychom věděli, s čím počítat. Je to hlavně nutné i v tu chvíli, kdy se na soutěž jede částečně mhd a kupují se skupinové jízdenky. Kdo informace nenahlásí včas, za toho dopravu řešíme my!

V případě dopravy mhd se sraz koná převážně na jednom místě a to u Albertu při zastávce Antonína Poledníka. Všechny informace jsou vždy včas k dispozici! Z organizačních důvodů při této hromadné dopravě je vhodné, aby všechny děti odjížděly na soutěž z jednoho společného místa pod dohledem trenéra. Děkujeme za pochopení.

Účast rodičů na soutěžích není povinná, nicméně z vlastní zkušenosti víme, že tato podpora pro děti hodně znamená. Proto kdo může a chce s námi na soutěž jet, budeme jen rádi

10. Upozornění plateb ze střediska volného času

Středisku volnému času se hradí kroužky a byli jsme upozorněni, že někteří platí kroužky pod starým variabilním symbolem. Dávejte si proto pozor a vždy plaťte kroužky až, když máte nově vytvořené platební údaje.

11. Výkonná rada

Ve výkonné radě nadále zůstávají členové -  Hermanová, Vlčková, Fibingrová, Kochová, Janoušková.

12. Rodičovský tým

V letošním roce opět bude rodičovský tým, který bude trénovat v pátky od 18:30 – 20:00 hod. na SVČ Dubina. Bylo domluveno a všemi schváleno, že každý, kdo bude v tomto týmu musí vyplnit evidenční list (přihlášku) Andria, z.s. a uhradit členské příspěvky stejně jako děti.

od 1. 7. 2024 – 31. 12. 2024 (1. pololetí) – 400,- Kč/osobu/soutěžní, Uhrazení členských příspěvků za 1. pololetí se stanovuje do 31. 10. 2024

od 1. 1. 2025 – 30. 6. 2025 (2. pololetí) – 400,- Kč/osobu/soutěžní. Uhrazení členských příspěvků za 2. pololetí se stanovuje do 15. 2. 2025

Do rodičovského týmu stále nabíráme, kdo má zájem, přijďte. První trénink proběhne v pátek 25. 10. 2024.

13. Ostatní

Taktéž nás můžete najít na facebooku. Soukromá skupina Andrianky Ostrava (pouze pro členy, rodiče dětí), Veřejná skupina Andria, z.s. (pro všechny)

Kontakty:

Trenérka Danča - 732 526 548 – začátečníci pompon soutěžní, nesoutěžní, gymnastika zač.

Trenérka Lucka - 603 725 769 – začátečníci hůlka soutěžní, nesoutěžní

Trenérka Simča - 739 810 216 – začátečníci hůlka soutěžní

Trenérka Monika - 730 633 193 – pokročilí hůlka soutěžní

Trenérka Markét - 603 754 092 – pokročilí pompon soutěžní, gymnastika pokročilí

Vedoucí trenérek – Šárka – 732 136 379

Dne 4. 10. 2024
obrázek na pozadí